Mathos misija

Mes tvirtai tikime, kad mokytojo įtaka, jauno žmogaus ugdyme ir tolimesniame asmenybės formavime, yra begaliniai svarbi,  o jo profesijos sukuriamos vertės ir atlyginimo santykis yra neadekvatus. Dėl to mūsų misija yra ne tik suteikti galimybę mokytojams uždirbti daugiau, efektyviai mokant motyvuotus ir jiems tinkamus mokinius, bet ir padėti mokiniams mokytis motyvuojančioje bei jiems tinkamoje aplinkoje, kuri padėtų lengviau ir efektyviau siekti aukštesnių akademinių rezultatų.

Komanda

Tomas Indriūnas

Vadyba

Audronė Žukaitė

Finansai

Vytautas Naujalis

Komercija

Artūras Solovejus

Komercija

Silvija Bagrovaitė

Komercija

Ugnė Šiugždinytė

IT

Prie „mathos” idėjos įgyvendinimo taip pat dirbo įvairūs mokyklų mokytojai, edukologai, psichologai, profesoriai, docentai, mokslų daktarai ir kiti begalinę patirtį sukaupę savo srities profesionalai.

Istorija

2019

LOGIN “Startup Fair” nugalėtojai

2019 metų vasarą dalyvavome didžiausio Baltijos šalių technologijų ir inovacijų festivalio “Login” rengiamame “Startup Fair” konkurse, kur tuo metu dar “Eduko” vardu pristatę savo idėją laimėjome pirmą vietą. Būtent tada gimė pirmieji „mathos“ idėjos kertiniai pradmenys bei funkcionalumai.

2019

Vilniaus Universiteto "EdTech Hackathon" nugalėtojai

2019 metų pabaigoje buvo laimėtas kelias dienas trukęs Vilniaus Universiteto organizuojamas renginys orientuotas į edukacijos srityje esančias problemas ir jų galimus sprendimo būdus.

2020

Kauno Technologijos universiteto "KTU Accelerator" prizininkai

2020 metų pradžioje buvo dalyvauta verslumo mokymo ir skatinimo akceleratoriuje, kurio metu buvo patikrintos įmonės komercinės žinios bei strategijos.

2020

ES struktūrinių fondų parama

2020 metus pabaigėme ambicingai - metų pradžioje išsiųstos paraiškos gauti finansavimui iš Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų buvo patvirtintos. Gautas finansavimas leido mums kartu su Vilnius Tech universitetu pradėti mokslinį ir teorinį „mathos“ algoritmo tyrimą bei kūrimą. Būtent sėkmingai atlikti tyrimai ir moksliškai pagrįsti teoriniai modeliai, leido sėkmingai sukurti „mathos“ algoritmą, kuris tikslingai nustato mokinių ir mokytojų suderinamumą pagal jų asmeninį charakterį, motyvacijos lygius, mokytojų patirtį bei mokinių mokymosi lygį, taip kaskart užtikrinant sėkmingą mokinių tobulėjimą ir efektyvų mokymąsi.

ES paramos detalus aprašymas:

Modernios mokinių ir korepetitorių sąveikos platformos prototipo vystymas (Nr. 01.2.1-LVPA-K-856-01-0221)

UAB „Linkdna“ kartu su partneriu Vilniaus Gedimino technikos universitetu įgyvendino projektą “Modernios mokinių ir korepetitorių sąveikos platformos prototipo vystymas”, kuriuo metu bus siekiama sukurti platformą, kurioje ugdymo(si) proceso dalyviai turėtų galimybę siekti užsibrėžtų tikslų sąveikoje su labiau individualiai derančia asmenybe.

Projektu bus siekiama sukurti modernią mokinių ir korepetitorių sąveikos platformos prototipą, kuris, lyginant jį su egzistuojančiomis platformomis, pasižymės tokiais vartotojui svarbiais parametrais:

a) testų pagalba kiekvienam mokiniui bus rekomenduojamas geriausias korepetitorius pagal mokinio asmeninius parametrus bei

b) bus stebimas paskesnis mokinio žinių progresas.

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo.

Projekto pavadinimas: “Modernios mokinių ir korepetitorių sąveikos platformos prototipo vystymas”

Projekto vykdytojas: UAB „Linkdna“

Projekto partneris: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

Bendra projekto vertė: 367 012,92 EUR

Iš Europos Sajungos regioninės plėtros fondo skiriama suma iki: 276 001,29 EUR

Projekto pradžia: 2020-09-14

Projekto pabaiga: 2021-12-31